José Burgés Vernal, és molt familiar

L'altre dia vaig parlar amb el José, perquè ens tocava la sessió de biografía, en la qual mitançant unas quantes preguntes els hi vam poder conèixer la seva adolescència, infantesa,etc.

El José Burgés Vernal es l'avi sobre el que vaig fer la biografìa. Em explicar que va nèixer el 26 de Juny del 1947 en un poble de Granada, concretament a Sierra Nevada.

En la seva adolescència em va dir que en els estudis era un noi molt estudiós,va acabar els estudis en la Escola de Enginyeria Tècnica de Barcelona en l'any 1990 , després va treballar 10 anys en enginyeria tècnica en el que a ell li agradava, i tambè va treballar en l' Assosició d'Aigues de Barcelona. És va casar amb Maria del Carmen a l'any 1982. Segons ell m'explica que té 4 fills i 3 néts. És va jubilar als 60 anys i li agrada estar molt amb la familia.

Tot seguit, em va dir que li agradava jugar a tenis, va ser campió d'Espanya en els anys 1990-1991-1992 i va jugar en una inaguració amb Arantxa Sanchez Vicario. Endemés va jugar en el club de Granada de fútbol.

En conclusió, m'ho vaig passar molt bé ja que em va agradar la manera de com explicava les experències i vivències. Va ser molt bonic haver viscut aquesta experiència i haver pogut conèixer la vida de una persona que ha viscut tants anys.

Comentarios

Entradas populares