Lluïsa Meñer, una dona molt interessant

L’altre dia vam anar a veure als avis, ens tocava sessió de biografia, així que els hi vam fer unes quantes preguntes per tal de poder conèixer la seva infantesa, adolescència, etc.

La Lluïsa Meñer Francisco es l'àvia sobre la que li faig la biografia. Aquesta em va explicar que tenia 83 anys, que havia viscut a la Vall d’Aran i a Barcelona. També em va dir que la van cuidar els seus tiets i que eren com els seus pares. 

Endemés, vàrem parlar sobre els seus cinc fills i també del seu marit, el qual actualment és mort. Va estar 19 anys casada amb en Francesc, em va comentar com es van conèixer i a on. Va ser la part més romàntica de tota l'entrevista.

Tot i que no se'n recordava de tots els detalls de la seva vida, des de la infància fins ara, em va explicar tot amb gran detall. Per example, em va explicar que va conèixer el seu marit a l’escola i que des del primer moment que el va veure va saber que seria una persona important en la seva vida.

M’ho vaig passar molt bé ja que em va agradar que m’expliqués les seves experiències i vivències. Va ser molt interessant fer aquesta entrevista!








Comentarios

Entradas populares